05 maj 2015

Dan före dan...

Minns tillbaka på vår senaste husbilsresa med allt mys, alla fina platser som vi besökte, all god mat och vin och härlig kvalitetstid. Snart är vi på väg igen, men just nu känns det rätt långt borta, och idag har jag haft lite ångest över att jag måste åka hemifrån imorgon för jobb nästan en vecka i Stockholm. Alltid värst dagen innan jag ska åka. Det är inte det att jag inte trivs på mitt jobb i Sthlm, utan det är det att jag inte vill lämna mina älskade pojkar och vårat hem. Idag har jag haft besök av en go gammal vän som jag gick i gymnasiet med och som på ett eller annat sätt varit en del av min bekantskapskrets under alla år. Han ville se hur vi bodde och vart vi hade flyttat. Snart besöker vi honom i hans nya hus. Ska bli spännande! Nu ska jag pussa på Hjärtat, Ture och Macro tills dom tröttnar! Later folks!

Inga kommentarer: