12 mars 2015

Underbara lediga dagar...

Eftersom vi har härligt väder med massor av sol så har jag nu stort hopp om att våren är här på riktigt. Vi njuter av långa hundpromenader och fortsätter upptäcka nya ställen. Har haft sällskap av Pilla och hennes Bonzo i två dagar. Igår gjorde jag lunch och bjöd Carro på. Vi satt ute på baksidan i solen och käkade och myste i tre timmar. Det var så varmt och skönt och jag tror termometern stod på 18 grader.

Idag har jag och mormor varit stan och handlat. Jag hittade ett överkast till dubbelsängen i husbilen och lite annat och mormor bjöd på lunch och fika. Jag och hundarna hann med en promenad innan mörkret föll.

Nu sitter vi i tvättkö så bilen ska få bli vårfin. Har precis varit till återvinningen och sorterat burkar, glas och förpackningar. Pantat petflaskor och jag trycker numera alltid på biståndsknappen. Pysslar med allt möjligt här hemma och försöker så hårt förtränga att jag ska till Stockholm imorgon och jobba. Snart är jag ledig ungefär tre veckor. Det är lyxigt! Då ska jag försöka umgås med systrarna och pappa också. Då vet ni vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna. Ja en del av det iaf! ;) Kram på er!

1 kommentar:

Ida sa...

Ja, umgås! :D