14 februari 2015

Segt att vända på dygnet...

Idag har jag varit trött efter jobbvändan i Stockholm. Försökte med konststycket att vända på dygnet när jag kom hem i torsdags, men det gick inte så bra. Vaken hela natten fram till ca fem på fredag morgon, så jag sov till ett på fredag eftermiddag. Då gick jag och hundarna på långpromenad och efter det uträttade vi lite ärenden. Hämtade ut Ture och Macros nya täcken från Sjöhagen Wear.

Hade beställt en svart vit plåskylt till huset som också hade kommit. Kommer bli kanonfint när vi fått iordning som vi vill ha det här hemma. Men ingen brådska med att göra om. Det får ta den tid det tar. Ikväll har vi jobbat på krogen. Hjärtats första pass efter sjukskrivningen. Det gick bra! Eller så skriver jag ju nästan alltid efter passen men egentligen borde jag skriva hur det egentligen är och hur dum folk kan vara och ofta är och vad vi får utstå. Det är ju vardag för mig men svensson i allmänhet vet ju inte en bråkdel av vad som händer och hur vårt jobb är. Har sjuka händelser från nästan varje pass att berätta om. Kanske får börja med det. Nu ska jag sova för imorgon är det pw, träning och jobb på schemat. Later folks!

Inga kommentarer: