16 januari 2015

Need this box...

Jag har tjatat om detta ett tag, att jag vill ha alla Astrid Lindgrens filmer. Tycker det är så mysigt att titta på hennes filmer. Har ju växt upp med hennes berättelser och fick böckerna lästa för mig när jag var liten. 899kr man kanske skulle slå till!

Förstår ni att jag åt frukost redan klockan 8 imorse! Hjärtat va uppe tidigt och gjorde frukost så det var bara att sätta sig vid dukat bord med gröt, ägg , te, juice och massa gott pålägg.

Det var mysigt men lite tidigt för min smak, så när Hjärtat pep ner på isen för att pimpla så passade jag på att krypa ner i sängen igen och läsa husbilstidning. Drömma mig bort till nya äventyr med Stugan på Hjul. Längtar tills vi packar husbilen och tar med oss hundarna och åker iväg. Härligt sätt att upptäcka nya platser på. Hörs senare! Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Myyyys! Är så nyfiken på ert nya hem! Mönstrade tapeten som syns i bakgrunden är jättefin!