07 december 2014

Tre nya ting...

Nu är jag hemma igen! Myst med mina killar massor och känner mig hel igen! ♥ I förrgår fick jag två inflyttningspresenter av mamma och Roger. Åh vi som inte hunnit flytta in än! ;)

I paketet från mamma låg ett underbart Voluspa doftljus i champagne som jag trånat efter länge. Älskar både doften och askens mönster! I paketet från Roger låg en döskalle i silver som jag också önskat mig! Så härliga inredningsdetaljer! Ursäkta de suddiga bilderna!

Det tredje nya tinget är denna fina bil. Vi har ju skickat gamla Corsan på skroten och sålt våran Pontiac så vi har "bara" en bil vilket är lite krångligt. Nu när vi flyttar måste vi ha varsin bil, så det fick bli en ny Corsa. Ska kika lite närmare på nya familjemedlemmen imorgon, men hittills är jag väldigt nöjd! Imorgon fortsätter operation flytt. All in! Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Fin bil! Älskar ljusen från Voluspa, så härliga! Längtar tills flyttkaoset lagt sig och vi får komma och hälsa på!