05 november 2014

Onsdag it is...

Nästan hela onsdagen har gått, men är inte över än. Jobbar inatt som vakt så det är bara att ladda om. Har faktiskt ingen lust men det brukar släppa när jag väl är på plats. Idag har vi haft en förhandsvisning på vårat hus. Nästa vecka så är ordinarie visning, men det blir tydligen två visningar då, eftersom intresset är stort. Skoj!

När vi väntade på att visningen skulle bli klar så passade jag och hundarna på att kika ner på Fyra Tassar. Under tiden så lämnade jag in bilen på recond, så nu är den ren och fin inuti och utanpå. Vi var också till Tures veterinär Maja och rådfrågade om vacciner, pass och rabiesvaccin. När vi ska ut i Europa med husbilen så måste hundarna ha det. Sen hann jag shoppa lite och hittade en FarsDagpresent till söndagen. Nu måste jag hoppa i uniformen. Kram

Inga kommentarer: