18 november 2014

Kort, alldeles för kort...

Helgen kom med besked och lämnade ungefär samtidigt. Äntligen fick jag träffa min bästa vän Lena. Så underbart att ha en vän som henne som jag både kan skratta och gråta med. Som förstår mig på alla plan och som har samma sjuka humor. Självklart var hon lite bättre än mig för hon hade fina presenter med sig till mig!

Fina sovshorts i rosa och vitt och världens sötaste keps!

Rosett bak, så sött!

Hjärtat försökte få tyst på Lena med det största glaset vin! Haha!

Jodå allt åkte i! ;)

Vi myste och pratade. Vi gick med våra älskade hundar och shoppade på ikea och avslutade lördagskvällen på ny restaurang som heter Labbet. En mysig helg men alldeles för kort. Vi måste ses snart igen. Nu är jag på kurs i Stockholm igen. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, vad mycket vi ändå hann med på så kort tid. Vi har alltid så roligt, i med och i mot gång <3

Är så glad att just du är min bästa vän.
Kraaaam