26 september 2014

Passvändan är över...

Har varit i Stockholm i en vecka nu. Först systerweekend fre-sön sen jobb mån-tor eller tom fredag morgon kl 04.00 vilket resulterade i att jag hängt på låset till Centralen när dom öppnade vid 05.00

Nu sitter jag äntligen på tåget tillbaka till Dalarna. Längtar efter Hjärtat och hundarna så jag håller på att bli tokig.

Dagen börjar sakta gry och jag ska försöka sova en stund på tåget för när jag kommer hem väntar äventyr med våran nya husbil. Jo det är faktiskt sant! Vi har bytt in båda husbilarna till en ny som passar oss och våra behov bra! Nya Stugan på Hjul är vinterbonad och har massa bra finesser som vi saknat på dom andra två. Visar er sedan!

Avslutar med en bild från tunnelbanan som visar att det inte bara är fula miljöer där. Hörs senare! Kram

Inga kommentarer: