24 juli 2014

Njuter...

Det är en så fin kväll i Hälsingland vid Ljusnans strand. Vi njuter i fulla drag av både utsikten, rosé och varandras sällskap. Lite högre upp bortanför gräsplanen hörs dragspelsmusik och sång från den lilla restaurangen och nerifrån stranden hörs barnens glada skratt. En kväll att minnas, en kväll jag vill sätta på pause och uppleva om och om igen. Jag är lycklig! Älskar min fina man mer för varje dag. Mina hundar ligger och myser i varsin bädd och sneglar på allt som händer runt omkring. Dom är så duktiga trots att massor av olika hundar passerar. Idag har dom simmat i Ljusnans ljumma vatten. Så duktiga och mattehjärtat är stolt! Älskade Macro fyller 3år dagen till ära och började firas med frukost på sängen. Njuter av stunden. Av ögonblicket! "Make the most of your day, as long as you live" som min tatuering lyder. Jag försöker. Varje dag! ♥

Inga kommentarer: