12 maj 2014

Systerträff...

Igår tog jag bilen till Storvik för att möta upp syster Ida hemma hos vår pappa.

Ida och jag fixade fika till pappa och Sam som jobbade med att isolera garaget och vi fikade ute på vedbacken.

Söta pappsen!

Mötte upp syster Hanna och åkte in till Gävle för att överraska syster Josefine på jobbet.

Vi shoppade och tog sen en fika tillsammans alla fyra.

På kvällen gick vi på Libanesen på Hörnet och käkade meeze och grilltallrik. Vi avslutade kvällen med tjejfilm "The other woman" som va skitskoj! Idag har vi varit hos pappa igen och ätit middag. Tack för en mysig systerträff. ♥

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja, det var en mysig systerträff! :) Blev ju inte att säga hejdå för mig för vi hann åka på dopet innan eran prommis tror jag. Men tack för lördagen. :) Jag lånar bilden på mig och Ida till min insta. Ta hand om dig syster. <3 Kramis