28 maj 2014

Pass o tjejhäng...

Oj va trött jag var efter jag kört hem efter kursen i Stockholm igår. Hade inte lyckats vänt dygnet efter nattjobb, så jag sov bara tre timmar natten mellan söndag och måndag. Upp 07.30 på måndag och kurs till 15 och sen köra hem. Handlade, lagade mat och slocknade på soffan. Sov flera timmar och sen gick vi och lade oss och jag sov mera! Trött tjej! ;)

Idag har jag fixat nytt pass. Ska ju till Turkiet över midsommar och mitt gamla pass hade gått ut. Träffade Carro efteråt och vi tog en fika på Espresso House och tog igen lite skvaller! ;) Vi shoppade på Kupolen och käkade middag ihop. Trevlig dag!

Det har ju på två dagar gått från +28° varmt till futtiga +8° så det känns iskallt, men solen visade sig mot kvällen och Ture och Marco följde gärna med på promenad. Ture är inte bra än tyvärr, men bättre. Önskar bara att han läker och blir helt bra. Älskade lilla hund! ♥

Inga kommentarer: