08 april 2014

Helgen som gick...

I fredags morse var jag till Jennie och fixade naglarna. Blev inspirerad av min våriga klädsel så naglarna fick matcha. Bilden lånad från Jennies Naglar. Jobbade på Fyra Tassar efter det och sen hämtade jag upp Karin. Vi tog bilen till vår vackra huvudstad där jag slängde in väskan hos mamma på söder och Karin hos sin bror några kvarter därifrån. Vi blev medbjudna på fest hos ett gäng underbara bögpar. Alla så trevliga och roliga!

Lite spex bjöd dessa herrar på! Packplast kan man ha till mycket! Haha! Vi hamnade på bögklubb och dansade fram till småtimmarna! Så skoj!

På lördagen shoppade jag lite med mami och mötte upp Karin för mer shopping och lunch på stan. Senare kom Carro och Jennie och vi gick på Tabouli på söder och käkade. Otroligt god mat som alltid!

Bra mat och bra råvaror! Mums! Efter middagen mötte vi upp Kapten och drack drinkar ( inte jag då eftersom jag inte dricker alkohol) på Sjöfartshotellet. Vidare på nattklubb. Tyckte dock inte att musiken och människorna där var något för mig så jag och Karin gick vidare. Mötte upp brudarna senare och vi snackade och skrattade långt in på morgonen. Så skoj! Söndagen tillbringades på Nacka Forum med shopping och fika med tjejerna. Jag hittade smycken och lite till hemmet. Det var väl i stort vad helgen som gick, bjöd på!

Kramisar ♥

Inga kommentarer: