09 februari 2014

Firad helgen lång...

Var ju inte hemma på min födelsedag, utan var ute och kryssade. Igår ville mormor, morfar, mamma och Roger fira min födelsedag och bjöd på stek, sås, potatis, gelé och sååååås! Till efterrätt hade mamma gjort min favorit, moccatårta!

Idag kom pappa, Ida och Josefine hit och firade mig med blommor och presenter. Jag bjöd på smörgåstårta som jag gjorde igår när jag var hos mormor. Så mysigt att ha dem här en stund! Vi måste ses snart igen!

Fick så fina tulpaner! Rosa såklart!

Jag fick massor av presenter! Rosa såklart! ;)

Tack för två fina dagar med fina människor! Love ya! ♥

2 kommentarer:

Ida sa...

Tack själv fina du för goda tårtor! Måste ses snart igen <3

Jossan sa...

Så jobbigt att jag känner att jag MÅSTE ha en likadan soffa som er nu. Men jag hittar den inte på hemsidan och vi har ingen plats för den... äääälssskaar den!!