03 januari 2014

Vända på dygnet...

Gick och lade mig i god tid igår kväll. Kikade på lite play-tv och sen tyckte jag att jag var lite trött så jag bestämde mig för att sova. Gissa när jag somnade?! Klockan fucking 06.00!!! Så värdelöst! När klockan ringde och det var dags för frukost och powerwalk med hundarna så valde jag att sova ett tag till. Hundarna är ju med husse hela dagarna och har mys, så jag inte behöver ha dåligt samvete för dem. Efter jobbet däremot gick vi på 5km powerwalk. Det var jätteskönt ute! Var och handlade efter och käkade. Har börjat köpa lite tillbehör till symaskinen och så fort jag får tid så ska jag köpa lite tyger! Vill sy nu! Imorgon är det fredag och jobb både på Fyra Tassar och på krogen på natten. Hörs sen sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: