29 december 2013

Slappaste söndagen och nyårslöfte...

Älskade hundar! Ni ger mig många skratt varje dag och så mycket kärlek! ♥ Efter en vecka med både dag och nattjobb så var jag rejält mör idag. Seg som sirap och vaknade inte förrän vid tretiden på eftermiddagen. Hade ju såklart varit upp vid tio och gett hundarna mat och tagit ut dom, men somnade igen. Har ätit Subway, smågodis och ostbollar hela dagen och känner mig som en nygödd gris som snart bör ätas upp! Har faktiskt ett nyårslöfte till mig själv. Mmm det kan verka löjligt men jag har det iaf. Ska börja träna ordentligt igen och sluta äta så mycket skit. Var ju så duktig tidigare men sen kommer det ena och det andra emellan och jag kommer av mig. Eftersom jag har hypotyreos så går jag ju upp så otroligt snabbt. Nä bättre kost och mer träning 2014. Känner mig taggad! Som någon elakt sa till mig när jag skulle ta tag i mina extra kilon förut, "för vilken gång i ordningen? !" Hmmm... det är ju exakt det det handlar om, att hitta ny motivation om och om igen. Jag är inte motiverad 24/7 utan låter annat komma före ibland. Sån är jag! Hoppas ni lyckas eller uppnår era nyårslöften om ni har några. Kram på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: