04 november 2013

Trevlig måndag...

Har uträttat ärenden och umgåtts med en go vän nästan hela dagen idag. Hundarna har varit med oss hela tiden. Plockade lite i min walk in closet när jag kom hem och såg ett par jeans som jag köpte för rätt länge sedan, men som tyvärr var för små. Jag behöll dem ändå fast besluten att nån gång komma i dem. ;) Har för en tid sedan slutat med att dricka läsk, undvika socker och äta långsamma kolhydrater, istället för snabba kolhydrater, och hittills gått ner 6kg. Så nu dag kunde jag klämma ner mig i mina jeans! :) Lappen sitter kvar, haha!

Nu sitter jag i soffan med Hjärtat i denna outfit! Totally pink! Sån är jag! Hundarna ligger bredvid nöjda efter våran långpromenad. Yes det var min måndag det. Hoppas eran måndag varit lika trevlig som min. Kram på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Ida sa...

Bra jobbat med vikten syster yster! Kram