11 november 2013

Onsdag - söndag!

Hej hopp vad tiden går! I onsdags jobbade jag först på fotbollsmatch. Dalkurd vann med 1-0 mot Värnamo och var bara en match ifrån att gå upp i super ettan, men förlorde tyvärr sista matchen. På natten jobbade jag på Liljan.

Torsdag var det jobb på Liljan igen. Denna kväll spelade The Sounds och Maja va i högform! ;)

Fredagen bjöd också på jobb på Liljan och Miss Li stod för underhållningen!

Jag har klämt in både luncher med goa tjejer och här en fika med Carro på IKEA.

Ture har lärt sig att klä av sig sin kofta. Undrar när han lär sig att själv klä på sig?! I lördags var jag och Hjärtat till IKEA och lunchade sen slog vi till och köpte en säng. Hittills nöjd efter en natt i den, så vi håller tummarna för att den blir bra.

Idag har jag varit och umgåtts med min syster Josefine och kollat på deras lägenhet. Vi åkte hem till pappa och firade Fars Dag.

Pappa bjöd på smörgåstårta!

Jag och Jossan bjöd på prinsesstårta!

Ture gör en snygg min mot kameran! ;)

Pappas hund Anja och Ture lekte massor! Sen att Tures hela huvud ibland befann sig helt i Anjas mun behöver vi inte prata om. Dom hade iaf väldigt roligt. Yes det var den veckan det, i snabba drag. Kram på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Ida sa...

Åh, så mysigt! Saknar er! Och smörgåstårta, så gott och svenskt! :) Roligt att Anja och Ture är kompisar! Kraaam