20 oktober 2013

Söndagstrevligt...

Idag har vi fixat lite i trädgården inför vintern. Jag har sågat ner lite döda grenar från träden och sånt som växte så att det hängde över infarten för bilarna. Stack mig i handen på ett av träden som hade sjukt långa vassa piggar.

Här är den jäveln! ;) Sen har jag stått på taket på husbilen och skurat inför att den ska vintertäckas. Hua vill inte att det ska bli vinter. Jag vill ta min man och mina hundar och åka ut i Europa på roadtrip med husbilen. Men får vänta tills i vår.

Ikväll har vi varit på O'learys i Falun och käkat med Carro och Olle. Så himla trevligt!

Snackat om framtida resor och om gamla resminnen. Behöver jag tillägga att vi alla längtar till solen?! ;) Trevlig söndag, precis som söndagar ska vara! Puss på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: