23 oktober 2013

Inte en enda bild...

Hej mina vänner! Tisdagen har susat förbi och jag har inte tagit en enda bild idag. Så ni får ett väldigt girligirli kollage av mig istället! ;) Jag har pysslat och städat och plockat här hemma idag. Större delen av dagen har det ändå regnat ute, så varken jag eller hundarna har velat vara ute. Åkte och köpte förvaringslådor med hjul på, som jag ska ha i min walk in closet under klädhängen. Alla hundtäcken koppel och halsband måste ha en bra plats med lock. Ture letar gärna på Tippans fina dunväst med pälskrage och tror att det är hans leksak. Jag förklarar varje gång att så är inte fallet. Om han är snäll kanske han får ärva den! :) För övrigt så har jag repetitionspluggat lite lagar inför måndagen då jag har fortutbildning med polisen i två dagar. Prov första dagen och kuggar man får man inte fortsätta jobba som ordningsvakt. Nu på kvällen har jag och Hjärtat varit ut och käkat. Jag åt lammracks med grönsaker och potatiskaka med gorgonzola. Mycket gott! Imorgon tar jag tåget till Stockholm för några dagars jobb. Hörs imorgon sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: