28 september 2013

Nagelfix och shopping...

Vaktjobbet igår bjöd på rätt mycket intressanta händelser och en och annan knäppgök. Ingen nämnd ingen glömd! ;) Idag har vi haft en lugn och skön lördag. Nu fixar jag naglarna. Pillade bort det mesta av lacket jag lade på häromdagen, när jag tittade på film tidigare idag.

Var ner på nya Ikea-området där Jula och Elgiganten precis har öppnat. Vi behövde en dvd och Blueray spelare uppe så den blev inhandlad.

Jag köpte mig en till locktång. Den jag har, är med hårklämma på och den är ofta i vägen. På Jula inhandlades ett kapell till husbilen.

Kolla vilken extremt ful liten handske som följde med locktången! :)

Glajor från Lokal 32.

Armband med dekorknappar så man kan byta knapp när man vill ha ett annat utseende på sitt armband. Jag valde två bling bling knappar och en med en dödskalle, också från Lokal 32.

Nu blir det soffhäng nån timme sen vaktjobb inatt! Puss på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Lena sa...

Ahmen jag vill också höra om knäppskallar på krogen och jag vill att du har psykohandsken på dig när du berättar...