27 september 2013

Frajdej...

Haha, hur fan ser jag ut?!?!

Precis när jag pysslat klart hemma och bestämde mig för att ta hundarna på promenad så började det att regna. Inte mycket men lite kallt duggregn.

Försökte hinna med att fånga hundarna bus innan promenaden. Gick sådär!

Efter en stund så ville Ture upp i famnen. Han hade fått nog av kall regnig promenad.

Varmt innanför mattes jacka!

När jag packat in hundar och pappersinsamling i bilen upptäckte jag att det var punka på framdäcket. Japp den nya bilen som blivit repad på hela sidan, som fått inbucklad framskärm, som blivit påkörd på vänster sida och som vi precis hämtat från verkstaden, nylagad. Det var bara att packa in hjulet i Pontiacen och åka till Däckia. Dom hade inte tid förrän på måndag, men efter jag lade på charmen så fixade dom direkt! ;) Tack Däckia, ni är bäst!

Kikade runt på Mio möbler och hittade en soffa med mysigt hörn. En sån vill jag ha!

Nu är jag stolt ägare till ett rosa kastspö! Kan man fiska med stil, ska man göra det! ;)

Har packat ihop takterrassen för vintern. Kunde inte låta bli att kika lite på Hjärtats bootcamp som han har på gården.

Slalom med dunkar fulla med vatten. Välta däck fram och tillbaka. Slå med slägga på det stora däcket osv. Kämpa på!
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

Lena sa...

Bra att du håller dig på taket, bootcamp verkar ju galet jobbigt! Jag hade hållt dig sällskap med ett glas rose och fnissat i smyg åt dårarna ;-)