22 juli 2013

Hej igen...

Det var ett tag sen sist jag skrev något. Har varit uppe i Malung och jobbat på Dansbandsveckan. Eller först när jag kom hem från tuben och Stockholm så jobbade jag på Mando Diao som uppträdde på Floparken i Dala-Floda sen vidare upp till Malung. Dansbandsveckan har gått finfint och jag tror det är tionde året vi har jobbat där nu. Sovit i vår husvagn och levt campingliv i vårat lilla vaktläger. Tränat på gymmet, gått soliga promenader med hundarna, ätit och umgåtts.

Väl hemma igen så tog vi bilen på ytterligare en liten roadtrip och kollade på tre husbilar som vi är spekulanter på. Är nog egentligen inte någon typisk campare men funderat på att lägga sommarstugeplanerna på is och införskaffa en husbil istället. På så vis kan vi se lite mer av Sverige och Europa, och bo vid vilken sjö vi vill, eller varför inte vid havet?!

Nu har inte jag tid att skriva nåt mer för idag kommer äntligen min bästa vän Lena på besök! Som jag har längtat! Hon och hennes kille och vovvarna kommer och bor här en sväng och det ska bli så mysigt! Men nu måste jag fixa lite med handling inför kvällen. Puss på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

Lena sa...

Åh äntligen får vi träfas <3 Snart är vi i Örebro men det går så seeeegt, vill vara framme nu nu nu haha! Puss kompis

Lena sa...

Haha, trä-fas, vad är det? Nä TRÄFFAS får det bli ;)