13 juni 2013

Vilken dag!!!

Alltså jag rördes till tårar idag! Igår när jag jobbade som vakt så var det väldigt mycket studenter ute och festade. En kille hamnade i lite trubbel med en kille jag senare tog ut. Jag hjälpte killen som blev utsatt och när det var dags för hemgång väntade den andra killen utanför krogen och jag valde att köra hem den utsatta killen när jag åkte hem. Idag kom han och hans syster förbi på DjurMagazinet med denna vackra bukett och ville tacka för min insats. Jag blev så otroligt rörd! Sa bara att jag gjort mitt jobb men både hans syster och han själv var oerhört tacksamma över det lilla extra jag gjort.

När jag kom till jobbet fick jag denna fina solros av gulliga Micke som jobbar på DjurMagazinet. Min sista dag där och han sa att han tänkte på mig när han såg solrosen, och att han kommer sakna mig. Så himla snällt!

Chefen köpte denna vacka orkidé och tackade för dom 13 år jag varit där.

Dålig bild men jag bjöd på smörgåstårta dagen till ära. Känns underligt men skönt att jag slutat på DjurMagazinet och det tar nog ett tag att förstå att jag inte ska dit nåt mer. Kram på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Jag kommer oxå att sakna dig bruttan och allt tok man har hittat på under åren både i butiken och på alla resor! Kram och ha det så skönt på Mallis nu! ❤/Erika SH :)