08 juni 2013

Lördag hela veckan...

Nä om det va det ändå, men idag är det och jag har jobbat pp DjurMagazinet 10-14 och efter det direkt hem och gick powerwalk runt korundan med hundarna, och sen ett styrkepass på gymmet. Min älskade PT njuter när han får pressa mig, men det ger resultat, så jag biter ihop! ;) Tack Hjärtat! ♥ Nu sitter jag i trädgården med benen på en stol och eftersvettas och plikttroget tvingar i mig proteinshake. Mintchoklad och jag fick ju välja smak så jag ska inte klaga! ;) Förresten har jag nerräkning på kvarvarande arbetsdagar och det återstår endast tre stycken faktiskt. Gjorde min allra sista lördag idag och nästa vecka på torsdag är min sista dag på DjurMagazinet. Inatt blir det vaktjobb för hela slanten. Ha det bäst sötisar! ♡ (vilka ni nu är) ;)
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: