25 juni 2013

Bästa måndagen...

Åh vilken perfekt måndag jag har haft idag! Först lite sovmorgon, sen frukost i solen. Efter det tog jag och hundarna en solig och varm powerwalk på 5km. Macro blev svettig och jag passade på att doppa både Tippan och Macro i älven när vi gick förbi.

Bönderna vänder hö på åkrarna. Vad kan bli mer sommar?!

Tränade på gymmet med bästa PT:n när jag kom hem och avslutade med att välta däck ute.

Nu dricker du din proteinshake och äter bananen, var Hjärtats order efter träningen! ;) Resten av dagen har vi varit ute och uträttat ärenden och shoppat. Jag blev sugen på smörgåstårta så det åt vi till kvällsmat och såg den danska filmen Skytten. Den tycker jag ni ska se! Avslutat dagen med dubbelavsnitt av Sex and the city så dagen är fulländad! ;) Sov gott sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: