27 maj 2013

Väskfynd...

Idag när jag promenerade hem från jobbet så gick jag förbi en butik som säljer mest smycken men också lite annat. Jag har länge letat efter en magväska, men inte hittat nån jag gillar. Inte en sån som var modern på tidigt 90-tal utan lite annan utformning. Vill ha den på sommaren när jag har ficklösa sommarplagg eller när jag reser att ha mobil, plånbok och pass i. I fönstret på butiken stod en liten lagom väska dessutom prydd med en liten döskalle. Hade tur för butiksinnehavaren hade inte hunnit stänga än, väskan var på rea och hon berättade att hon tänkt packa ner den och skulle ta med den till Sweden Rock för försäljning. Så nu tycker jag att jag har fyndat! ;) Glad tjej!

Svettig tjej men styrketräningen gick bra även om jag på allvar trodde benen skulle gå av när jag gjorde ufall med hantlar. Jävlar va det brände i musklerna. Tränar imorgon också men vilar från gymmet onsdag och torsdag. Nu blir det film. Puss på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: