21 maj 2013

I storstan...

Började imorse med frukostmöte på jobbet. Vi diskuterade rutiner och hur vi ska kunna effektivisera. Efter jobbet kom Hjärtat och hämtade mig och skjutsade mig till tåget som tog mig till Stockholm. Väl hos mamma så blev jag bjuden på en go skagenmacka och the. Mysigt hos mamma!

Vi har kikat på tv och snackat lite. Nu bloggar jag och sen tänkte jag läsa. Lånat en bok av mamma, I skuggan av värmen. Utanför på södermalmsgator är det någon som går runt och spelar gitarr och sjunger. Låter riktigt trevligt faktiskt. Åh gillar Stockholm! Har precis ringt och sagt godnatt till Hjärtat. Tänk att jag saknar honom fast vi sågs för bara några timmar sedan. Härligt efter 10 år tillsammans! Älskar Dig mer och mer för varje dag! Vi är lyckligt lottade! ♥ Läsdags här. Sov så gott sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: