13 april 2013

Så f**king trött...

Alltså nu har jag fått nog!!! Kassorna på jobbet fungerar fan aldrig! Så otroligt påfrestande att aldrig i lugn o ro kunna ta hand om kunderna och ge bra service och faktiskt sälja! Det jag egentligen är anställd och utbildad till. Frustrerande ledsamt och helt värdelöst när det krånglar varje dag. Förstår ni frustrationen när det står två långa köer med kunder som vill betala sina utvalda varor och det enda vi kan göra är att ursäkta oss le och försöka skoja bort kassakrånglet och väntetiden. Idag var det många kunder som sa att ja det är ofta krångel med kassan här. MEEEEEN JAG VEEEET! Inte mitt fel ju...vill fan börja gråta ibland eller åtminstone bara gå därifrån.

Älskar kundkontakten och själva säljjobbet men det handlar inte om det längre, det handlar om att felsöka ibland svischar modem och anslutningar, inloggning utloggning omstart mm... Undrar om jag ska gå snickarlärling?! Vad som helst känns mer lockande! :( Ni får iaf pussar sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: