14 april 2013

Dagens färgglada shopping...

Bh och trosor. Köpte en sån här bh i en annan färg för en vecka sedan och den satt otroligt skönt och passade perfekt. Brukar alltid få lite skav av nya bh:ar men inte av denna, så det fick bli en till. Billig på Gina Tricot och lagom i d-kupa!

Somriga kilklackar! Blir perfekta nu till semestern till alla klänningar jag köpt till Egypten.

Strandväska som är tunn lätt och jättestor. Tar ingen plats i packningen! Hjärtat sa att jag fick bära den själv om jag valde den färgen, men jag vet att gentleman som han är, bär han den ändå! ♥

Ärmlös blus som är mer neonig i färgen i verkligheten, neoniga armband, bästa mascaran och favoritläppglanset! Nu är jag redo för två veckor i solen! På onsdag åker vi! ;) Puss på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: