14 oktober 2012

Helgen...

Fredagen gick i arbetets tecken. Först på DM på dagen och Liljan på natten. Vi hade en del att göra! Folk bråkade till höger o vänster.

Lördag morgon stod jag givakt på DM igen och jobbade till 14. Efter det var vi bjudna till mormor och morfar på middag. Mamma och moster med respektive var också där. Så mysigt med lite släktträff.

Senare på kvällen, ja skitsent faktiskt kom jag o Carro på att en utgång var på sin plats. Duschade, blåste håret, sminkade och klädde mig på 40min. Drack även en drink och en shot på den tiden. Det va väl snabbt?! ;) Vi hade kul som vanligt när vi hittar på något! Däremot blev det sent för vi skulle ha mat efteråt och det skulle tydligen alla andra också. Dröjde nästan en timme tror jag innan vi fick vår mat. Knas! Lugn söndag med regnigt och kallt väder. Imorgon jobb igen. Puss på er sötisar!
Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer: