01 oktober 2012

En knasig sång...

Oftast när jag försöker fota lillbusen Macro blir det så här...

Eller så här...

Haha ja ni förstår! ;) Men det var inte det jag skulle skriva om, utan mina knasiga sånger. Jo jag sjunger ofta en egenpåhittad sång för varje tillfälle. Inget jag direkt tänker på men jodå jag blir påmind här hemma, haha! Ofta sätter jag nya ord på någon liten melodi och det är bara blaj och nonsens, och jag sjunger dom för hundarna eller för mig själv. Som nyss tex...Jag pussade Tippan och vänder mig snabbt om och råkade slå till Macro lite lätt på munnen och vips så kom det en liten sång. "Lilla lilla Tippan hon är jätte söt, söta lilla Tippan sötisötigröt... Stackars lilla pojken han fick smäll på mun det var inte meningen och väldigt väldigt dumt...pussipussi pussi gulle gulle gull" osv. Haha bjuder på den! ;)
Published with Blogger-droid v2.0.8

2 kommentarer:

IDASWARDROBE.com sa...

Hihi, jag brukar sjunga "jag fångade en katt en dag..." när jag får tag på en misse där hemma ;) Sam skrattade lite i smyg sist hörde jag allt! ;)

Hannis sa...

En knasig sång av en knasig syster. <3 Fast ja, jag gör likadant. ;)