20 september 2012

Torsdagsmys...

Färdig för jobb. Körde på rött läppstift och rött band i håret idag. Oj vad uppskattning jag fick! Fina kommentarer från både vänner tjejer och killar. Blir så glad!

Finaste vännen Vincent kom in med en blomma till mig idag. Han ska flytta till Karlstad och ville tacka med ett fint kort för att jag varit som en storasyster och en bra vän i många år. Åh så gulligt! Blir varm i hjärtat. Härligt med vänskap! Önskar honom lycka till med sin utbildning.

på vägen hem blev det inköp av massor med smågodis och ostkrokar. Det blev även inköp av Hippie piece på Max, eller va det Kristers ris?! ;)

Nu sitter jag i sängen i sorummet med hundarna, och kollar på tv och käkar godis. Grabbarna kollar tv uppe, vi har lite olika uppfattning om vad som är bra. Dom vill titta på History channel och jag diggar lättsmält underhållning! ;) Vi har iaf torsdagsmys! Puss på er sötisar!
Published with Blogger-droid v2.0.8

1 kommentar:

IDASWARDROBE.com sa...

Så snygg! Jättefin sotning och så snyggt med rött läppstift! Matchar ju jobbtröjan fint dessutom! :)