25 maj 2012

Systerträff...

I onsdags var jag ledig och styrde min lilla Juke mot Sandviken och systrarna. Mötte upp Ida och Hanna och åkte vidare till Gävle.

Vi gick runt i butiker och njöt av det fina vädret och av fika på torget.

Vi kunde inte riktigt välja vad vi skulle ha till kaffet utan köpte lite olika och delade på. Apelsinmaräng fylld med chokladkräm, knäckrulle med jordgubbssmak, chokladbeskvi med lakritsfyllning...osv! :)

Det fina vädret tillät kjol och bara ben!

Pilotbrillor och jeansvästen!

På vägen hem från Gävle efter några timmars shopping så stannade vi på Ikea för käk och snabbshopping. På fyndavdelningen hittade jag en påse fylld med mjukisleksaker för 25 kr till Macro, men som en liten överraskning fanns även dessa med i påsen! Haha! Shoppingfynden från Gävle visar jag sen.

Vi åkte till pappa och fikade ännu mera. Han beklagade sig lite över våra tatueringar...vad är det med föräldrar och misstycke över tatueringar?! ;)

Ida Hanna och jag men vi saknade Josefine!

Lilla pappsen! <3
Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

IDASWARDROBE.COM sa...

Mys, mys! Måste göras oftare!