22 maj 2012

Fint väder äntligen...

Magnum Gold! Det kanske inte framgår av bilden men den här glassen är verkligen gyllene i guld. :)

Har så fina hundar! Tog med mig Tippan och Macro i bilen och åkte till fina skogen. Önskar att jag hade filmat Macro idag när han hade dvärpinscher- fnatt och rusade runt fort som fanken fram och tillbaka i skogen och busade. Ser så kul ut när han drar in baken och springer så fort att benen typ inte syns. :D

Såg den här mossöverväxta stocken på ett ställe och tänkte på en saga vi läste när jag var liten. Tror det kan ha varit Elsa Beskow om en stor stam som typ såg ut som en drake och kunde flyga... Haha! Får fråga mamma sen. På jobbet idag röjde jag personalutrymmet. Städade undan allt och slängde allt skräp och torkade golven osv. Skönt om det är rent och undanplockat! Imorgon ska jag på rättegång som vittne. Händer tyvärr rätt ofta i mitt ordningsvaktyrke. Men man vänjer sig aldrig och jag gillar det inte! Kram på er!
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: