24 mars 2012

Oj...så det kan gå...

Mina nya skor från Zara. Vad tycks?! :) I torsdags gick det inte riktigt som planerat. Jag hade massagetid kl 10 och hade jobbat natt som vakt på onsdagen, så när jag stängde av klockan så kom jag åt snoozeknappen och stängde av larmet helt istället. Vaknade kvart i tio!!! Panik! Ringde och det var ok att jag blev lite sen. När massagen var klar hade jag tre missade samtal från Nova Kliniken. Jag ringde upp och konstaterade att jag missat min tid kl 10 för fransar och bryn som jag hade skrivit i min kalender var på fredag!!! Damn it!!! Som tur hade hon fått in ett återbud fredag kl 10! Lucky Me! Efter jobbet skulle jag till Dilan och klippa mig så jag åkte hem och tog en dusch. När jag kom ut från duschen ringde Monica från nagelsalongen och frågade var jag var?! Men va fan!!! Det hade jag också skrivit på fredagen. Det var bara att kasta på sig onepiecen och ringa återbud till Dilan och åka ner till salongen med blött hår. Gulliga Monica fick jobba övertid men vi hade som vanligt väldigt trevligt! Vilken stjärna man är! ;) Kram så länge!
Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Ida sa...

Men syster då, vad yr du varit! :P Roligt att du bloggar igen! Och snygga skor! Har ni Zara i Borlänge?!
Pussssss