14 november 2011

Skönhetsmässa...


Sista helgen i november är det skönhetsmässa i Stockholm. Jag och syster Ida och några till bestämde precis att vi ska åka ner och kolla in vad som bjuds och frossa i mode, skönhet, makeup, hårförlängningar och nagelskulptering. Härligt!

Ikväll har jag gjort köttbullar med brunsås i LCHF anda, och potatis till resten av familjen. Dom mumsade slut på varenda fat och länsade allt. Kul att det uppskattades, men till matlådan får jag fixa nåt annat, haha! Har kört LCHF kost i en och en halv vecka nu och det känns bara bra. Blev så sugen på pannkaka med grädde och sylt härom dagen, men kirrade det genom att göra pannkaka på Fiber Husk och coccos, som jag stekte i rikligt med riktigt smör, och till det serverade jag grädde, (40% alltid), och blåbär och hallon som jag värmde lite. Orkade bara två pannkakor, det är mättande med fett!!!

Kram på er!

1 kommentar:

Ida sa...

Jag längtar! Ska bli jätteroligt! :) Mode o grejer, och lite systermys :)
Fiberhus är poppis i LCHF-kretsar, tänkte tipsa dig, men du hann före :)
Kramis!