09 november 2011

Himlens färger...

Så otrolig himlen har varit flera kvällar nu. Idag så har min kära mamma åkt tillbaka till Stockholm igen. Vi har haft mysiga dagar ihop med hundpromenader, matlagning, shopping och lite städning förstås. Det blir alltid städning när mamma är i farten. :) Imorse åt vi rulle och slappade i soffan med hundarna. Medans jag tog hundarna på skogspromenad fixade mamma lunch och packade sina saker. Efter att jag kört mamma till stationen och vinkat av henne så åkte jag och simmade. Det var så lungt och skönt på badet. Nästan inget folk och jag fick både bubbla, simma och basta själv. Lyx! Lagade god LCHF middag ikväll och har spelat Skip-Bo med grabbarna. En mysigt sista ledig dag med andra ord. Imorgon är det jobb igen. Kram
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Ida sa...

Skip-bo! Vi pratade om det några vänner för inte alls så länge sedan, att det borde vi spela. Skip-bo och uno1 :D