04 oktober 2011

Hej på er!

Har inte bloggat så mycket på sistone men så är det bland. Det har inte hänt så mycket spännande ändå, så ni har inte missat speciellt mycket. Igår luchdejtade jag med min man innan jobbet och sen avverkade jag mina sex timmar på DM. När jag kom hem var jag helt slut och fattade imorse varför. Jag har nämligen gått och blitt förkyld. Så himla onödigt!

Så här såg mitt Mary Kay bord ut idag.

Idag har jag också jobbat på DM men nu på kvällen har jag hållt hudvårdsklass med Mary Kay hudvård, i Hedemora hos en supergullig värdinna med trevliga gäster. En härlig tjejkväll helt enkelt!

Nu ska jag spela lite Wordfeud innan jag ska sova och kurrera mig. Kram på er!

1 kommentar:

Ida sa...

Är du också förkyld nu? Din stackare :(
Blir lite nyfiken på mary kay, kanske är nåt jag borde prova? :) Vi får diskutera det nästa gång vi ses :)

Kramis o krya på dig!