07 september 2011

Mitt i veckan...

Titta vilka härliga vindruvor som jag fick av Milla idag! Dom har själva odlat dom i sitt växthus. Så gott! Har haft hudvårdsklass idag och det var riktigt trevligt. Tack goa Milla!

 
Jobbat på DM som vanligt mellan 12-18 och idag har vi för första gången på mina 11år där, haft kvartsamtal. Kan bli intressant.

Innan jobbet på fm var jag på Nail Technologi och snyggade till mina naglar. Monica som har salongen har även en söt liten hund i salongen, som heter Lucky. Så mysigt att ha en hund kring benen när man är där. Så borde det vara på fler ställen, som caféer och vissa restauranger.

Nu ska den här tjejen hoppa i knopplådan. Är faktiskt lite trött efter en lång dag och imorgon efter jobbet har jag hudvårdsklass igen. Det ska bli skoj! Kram och godnatt

Tack för fina kommentarer förresten! <3

Inga kommentarer: