22 september 2011

Inte bara semester...

Den här veckan har jag semester. Har bara haft en vecka i början av maj, så jag kan hålla med om att det skulle vara skönt med traditionella fem veckor. Haha det har jag aldrig haft! Försökte vara "ledig" en sommar när jag hade sagt upp mig från ett jobb, det slutade med att jag hade fyra extrajobb istället! Hur som helst är jag ledig nu men jag jobbar med Mary Kay. I tisdags var vi i Bollnäs på utbildning, igår höll jag hudvårdsklass, kväll har jag hudvårdsklass och på lördag har jag utbildning i Gävle. Väldigt skoj! (ja mamma jag vet att du kommer men vi hinner ses fredag, lördag kväll och söndag). Du vet ju hur jag är! Nu myser vi i soffan jag, Tippan och Marco och senare ska vi på skogspromenad. Kram på er sötisar!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Nutti sa...

MACRO det ska stå MACRO!!! telefon**vel ;)