24 augusti 2011

Ordningen återställd...

Nu vet jag var jag har alla mina kläder och accesoarer igen. Känns väldigt skönt när det är nystädat. Speciellt om man ska packa, annars är det så svårt att komma på outfits om allt ligger huller om buller. Dessutom är all tvätt tvättad. Älskar ordning och reda! :) Sista jobbdagen för den här veckan imorgon, sen åker jag och Amanda ner till Göteborg. Just ja, skulle visa men shopping! Har iaf visat smycken, men resten får bli imorgon för nu ska jag sova, så jag orkar träna imorgon bitti. Kram på er
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

Karin sa...

Vad fint rummet var och skönt att ha ett helt eget rum för sina kläder :-)

Ida sa...

Hoppas ni får det grymt i gbg! Klänningarna (och smyckena) var superfina, du kommer vara smashing! :D
Så mycket läsning att ta igen efter semestern! Macro är miiiini o ursöt, takterassen blev jättefin, grattis i efterskott på bröllopsdagen och vad duktig du är som tränar så hårt! Såg att du hade rosa puma-t-shirten från oss på dig en dag, fiiin! :)

Kramar

Hanna sa...

Så himla skönt när man får ordning och reda, svårt att koncentrera sig annars tycker jag. Hoppas resan blir skojsig! :D