06 juli 2011

Ziperall...

Jag bor i min sköna Ziperall. Sen får man gärna tycka den är ful om man vill, det gör inget för har man väl provat den, så är man fast, haha! Köpte den på Peace & Love i deras monter.

På jobbet idag hade vi besök av katter och hundar som vanligt, men sen kom två söta illrar och ville ekipera sig. Vi hittade smala utstllningskoppel, som fungerar bra att trä som en sele på dom små smala, långa illerkropparna. När vi hade hästavdelningen hände det då och då att vi fick besök av någon skolös liten söt ponny som ville prova ut saldel eller ett regntäcke. Ibland har vi haft grisar i butiken också, som käkat hundkex och fått bling-bling halsband. Härlig del av jobbet! Älskar djur! Nu vill jag se en get eller en åsna i butiken tack! Appropå åsna, så skulle en kund och hennes lilla dotter hem och rida på hennes mormors åsna idag. Hur sött?!

Imorgon onsdag är jag ledig med Hjärtat och vi ska göra en busig sak. Visar er under dagen. Godnattkram sötisar!

1 kommentar:

Saija sa...

Haha vi har mååånga! Jag köpte först en men när jag insåg att jag inte kunde leva utan den när den skulle tvättas så köpte jag 2 till!
Sen fick paulina 2 stycken ocj jonas en och sen fick benjamin också en. Vi bor i dem allihopa så fort vi är hemma!