10 juli 2011

som besatt...

Hjärtat var iväg och handlade när jag var i skogen. Han kom bla hem med pistaschnötter och när jag börjar skala och äts dom små rackarna, så blir jag som besatt. Jag kan inte sluta äta!

Hjärtat och E är ute och fiskar medans jag, förutom att hetsäta, myser i soffan med Tippan. Micro trynar i din biabädd med huvudet utanför. Söndagskvällslugnet har infunnit sig i stugan.

Veckan som kommer bjuder på jobb både dag och natt. DM på dagarna och vakt på Dalicarliacup disco på kvällarna. Veckan därpå blir det jobb på Dansbandsveckan i Malung.

Men NU är det bara mys som gäller! :)

Kramen
Published with Blogger-droid v1.7.2

3 kommentarer:

Ida sa...

Njut ordentligt av ledigheten ikväll! :) Såå gott med nötter, och själva pillandet med att skala dem är halva nöjet!
Vill ha bilder på dina shoppingfynd höredu!
Kramis

Hanna sa...

Mums!

Nutti sa...

Vad härligt! Jag har fått två kommentarer! Det va inte igår! Segt på sommaren... Kram