06 juni 2011

Josefines student...

Någon passerar förbi men i bakgrunden ser ni oss systrar. Från vänster Ida, Hanna, Josefine och jag.

Hela Göteborg stod i blom.


Josefine och jag.

Hela stylistgänget framför drotning Blankas gymnasium.

Josefine med sitt plakat.

Fina pappsen.

Fina syster.

Fina flickor!

Vi hade en mysig vistelse i Göteborg och när man umgås med sin familj, vill man bara göra det mer. Umgås och träffas med nära och kära är det bästa. Jag är så glad att jag har så bra föräldrar syskon och släkt som alltid finns där för mig och jag hoppas dom förstår att jag finns där för dem också.

Har som ni redan läst, haft en festival i helgen. När det är festival är det jobba som gäller och det har jag gjort. Började 8 på morgonen och slutade 3 på natten båda dagarna. Tufft men väldigt kul samtidigt! Jag träffar så mycket härliga männinskor i både festivalbesökare som folk som arbetar med festivalen. Härliga nya bekantskaper och roliga kollegor. Tack för en trevlig helg och ännu en lyckad festival!

Kram på er sötisar!

Inga kommentarer: