16 maj 2011

Sen sist...

Hej mina kära läsare! Jag har helt kommit av mig med bloggandet dom senaste dagarna. Vet inte riktigt varför för jag gillar ju att blogga men kom av mig när mina blogginlägg försvann efter åsknedslaget, men nu är jag nog på bloggbanan igen! Har jobbat i helgen, först på DM på lördag dag och på Liljan på lördag natt. Söndagen låg vi mest i soffan och slöade järnet. Men det kan va skönt det också!
I fredags ringde Hjärtat på förmiddagen och sa att han hade en fin överraskning till mig. Något jag länge velat ha, och när jag fick höra att det var en sprillans ny Samsung Galaxy S II, så var jag snabbt på plats för att hämta upp min skatt. Så jäkla bra mobil!!!

I torsdags var jag till min mormor och morfar och hälsade på. Först fick jag mormors tjockpannkaka med grädde och sylt, och som efterrätt kladdkaka med grädde. Tjock och trind gav vi oss iväg till Kofferts rea i Björbo och jag fyndade fattigmansljuslyktor och en hängare för smycken. Visar er sen. Sen på kvällen innan jag åkte hem igen, så bjöd mormor på god thaimat från Punkun i Floda.

Dom här söta neccesärerna köpte jag i El Gouna i en fin butik vid marinan. Det är lokalt vävt tyg från Egypten, som dom sen har dragit plast över för att göra dem lite mer praktiska. Där köpte jag även två små presenter till Johanna som passade Tippan när vi var på semester. Tack stumpan för hjälpen!

På fredag ska vi på jobbet åka till London, för shopping. musikal och middagar! Ser fram emot det!

Vi hörs senare sötisar!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Kul med ny mobil! :)

Lena sa...

Nu skaru' blogga gärnet med din nya "samsung galaxy hot sensation bling-bling blogging 4ever diamond shiny thing"

Damn!