28 maj 2011

Fullt upp...

Jobbade i onsdags natt, jobbat torsdag och idag både dag och natt, så det har varit lite tid över för bloggen. Imorgon lördag är det också jobb på dagen och natten och däremellan ska jag upp till moster, och mormor för mamma är på besök. Lät som om jag klagade här, men så är det inte. Ville bara förklara varför bloggandet varit så trögt på sistone. Däremot vill jag klaga lite över att jag har blivit förkyld. :(

Kom nyss hem från ett vaktjobb på ett åkeri där Larz Kristerz uppträdde. Mycket trevligt band faktisk by the way, men kvällen kändes ganska lång eftersom det var så lugnt.

Nu får det bli finväder och varmt igen. Trött på allt regn och mina blommor i trädgården är välvattnade vid det här laget. ;)

Kramis!

Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer: