14 april 2011

Så jävla arg. . .


Ok jag brukar aldrig skriva om grabbarna i denna blogg, för den handlar om mig, men ibland blir man så arg och besviken. Jag kanske överreagerar men som ni vet har jag haft storstädning här hemma, och verkligen fixat varje vrå till det bästa, och det har tagit flera dagar. När jag började bad jag pojkarna ta ner all deras smutstvätt, vilket jag tjatar om flera ggr i veckan. Det kom ner tvätt och jag har tvättat all tvätt, vikt in och sorterat, vilket är tidsödande som ni vet. Nu på kvällen kom jag hem och började skura hela kylskåpet och hörde till min glädje att pojkarna städade sina rum uppe, plötsligt kommer den ena av dom ner med denna hög smutstvätt från sitt rum och dumpar på golvet i badrummet. Va fan! Jag fick ett bryt och nu är jag ute och går av mig ilskan med Tippis i släptåg. Hur svårt kan det va att ta ner lite tvätt varannan dag istället?! Grr!

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Precis som två av mina små monster!
ALL tvätt kommer på en gång... *superdupermegasuck*
Snart får de börja tvätta själva tror jag..... :O)
Kramar!

Saija sa...

Samma lika här!