25 april 2011

Mysig heldag...

Vi har haft en mysig dag med shopping, systerprat, mat och fika. I Sågmyra hittade jag absolut ingenting, men jag var ju iof nyss där med Lena. Ida däremot shoppade lite på både Bubbleroom och Lager 157. Vi tänkte äta på samma café som jag och Lena gjorde, men det var tyvärr påskstängt, så vi lunchade i Borlänge istället, på thaien vid Kupolen. Deras uteservering badade i sol och vi njöt av sommarvärmen vi har denna april.

Sen blev det shopping på Kupolen. Jag hittade en bikini på Bikbok, en strandblus/badrock på H&M, som var superfin, ett packe med låga strumpor, två linnen och en t-shirt till Hjärtat och,
En bh på Gina Tricot,
matchande trosor,
skor på H&M,
ballerinas också från H&M,
bikini från H&M,
med tillhörande underdel,


sen avslutade vi Kupolenvändan i solen, med kaffe och italiensk glass. Så mysigt! Våran systerdag avslutades med lite häng hemma hos mig innan det var dags för Ida och Hanna att åka hem till Sandviken igen. Tack för en fin dag sötisar! Hoppas vi kan göra om det snart igen!

1 kommentar:

Ida sa...

Supermysig dag! Och strålande väder! :)
Jag har roat mig med att prova mina H&M-fynd ikväll, alltid skoj med nytt :)