27 april 2011

dagens 40 längder...


Bild från äventyrsbadet Aqua Nova.

Bild från bastun på relaxavdelningen.

Direkt efter jobbet åkte jag snabbt och uträttade ett ärende, och sen mötte jag upp Hjärtat på Maserhallen. Vi simmade våra 40 längder, det tar ca en halvtimme. Medans jag simmar studerar jag andra männinskor så där lite utan att det märks, eller jag hoppas att det inte märks, och formar alltid små historier om personerna, som tex vad dom jobbar med, syftet med varför dom är där och simmar, hur dom har det hemma osv. Är det bara jag, eller gör ni också så? Jag gör lika om jag åker tåg eller flyger tex. Haha stört!

Vi avslutade med att bubbla på taket i den heta utomhusbubbelpoolen, och efteråt var jag så het, haha varm då, så jag orkade verkligen inte basta. Resten av kvällen har jag inte gjort många knop. Mest slösurfat, slözappat, slölegat i soffan.

Imorgon är jag ledig men har massor att hinna med. En go vän från Vansbro hörde av sig och ville hinna ses över en lunch, Nail Technologi och Nova Kliniken är inbokat, sen måste jag uträtta massor av ärenden på stan, Apoteket, ICA Maxi, Body Shop osv. Ni får hänga med!

Kram på er sötisar!

Inga kommentarer: