30 mars 2011

Drömmer...


Jag och mina systrar var på en fin inredningsbutik i Valbo idag, som heter Madame Nyberg. Besök den om ni ska till Valbo köpcentrum. Då blev jag sjukt sugen på att flytta igen. Jag och Hjärtat har ju velat flytta i många år. Mycket för att vi vill hitta vårt hus tillsammans, då jag flyttade in hos Hjärtat när vi flyttade ihop, och dels för att vi helst av allt vill ha sjötomt alternativt älvtomt. Jag vill så gärna börja om från scratch med inredningen. En blandning av modernt och lantligt, shabby chic. Åh jag vill flytta nu!

Här kommer en bildbomb på inspirationsbilder!
Bara att se det glittrande vattnet när man vill.
Här skulle inte göra ont att bo.
Gå ner till bryggan och dingla med benen i vattnet.
Jag tänker midsommarfest med familj och vänner.
Kan du gå ner och hämta potatis i jordkällaren?
Ska bara plocka några äpplen till äppelpajen.
Rodde ut med ekan i morse och metade.
Vi har suttit på bryggan hela dagen.
Jag skulle trivas, och hundarna skulle kunna springa fritt hela dagen.

Drömmer vidare...


2 kommentarer:

Lena sa...

Jag kommer och hälsar på hela tiden, speciellt om du bakar äppelpaj.

Puss min fina!

Helena Dahlberg sa...

Ja, där hade man ju lätt kunnat bo, helt klart :)